facebook_pixel
Velg avdeling

Kundeservice

Vi står klar til å svare på dine spørsmål. Ta gjerne kontakt med oss i forkant av bestilling dersom du er usikker på hva som må repareres, eller har andre spørsmål.

Om henvendelsen gjelder bestilt vare eller reparasjon er det viktig at du gir oss ditt ordrenummer slik at vi finner bestillingen/reparasjonen.

Ofte stilte spørsmål

Har dere drop-in verksted?

Ja, det har vi. Du kan levere telefonen hos oss og vente mens vi reparerer den. Vi har åpent hverdager mellom 10-16.

Skal sende inn telefonen per post. Når har jeg telefonen tilbake?

Dette avhenger av postgang. Men du burde ha telefonen tilbake innen 7-8 dager. Vi forsøker hele tiden å reparere telefonen samme dag eller påfølgende virkedag vi mottar telefonene, avhengig av at vi har delene på lager, noe vi som oftest har.

Jeg vet ikke hva som er galt med telefonen min. Hva gjør jeg?

Da kan du bestille en diagnose av telefonen, så kan vi finne ut hva som må gjøres. Når vi har stilt diagnose vil vi kontakte deg slik at du kan avgjøre om du vil utføre de nødvendige reparasjonene, eller ikke. Prisen på diagnose vil du få i avslag på eventuell reparasjon.

Bestill diagnose her

Får jeg det billigere om jeg kjøper flere reparasjoner?

Ja, ta kontakt med oss så lager vi en pakkepris til deg.

Hvor lang tid tar det før jeg får varene jeg har bestilt?

Vi pakker og sender varer hver dag og avhengig av når på dagen du bestiller noe hos oss – blir varen sendt samme dag, eller tidlig påfølgende dag. Forventet leveringstid er på 2-5 virkedager med forbehold om at leveringstid kan variere i perioder med stor pågang – eks: salgsperioder, jul og kampanjedager. Hvor i landet bestillingen skal sendes til kan også ha noe å si på leveringstiden. Du vil motta en ny e-post når din ordre er pakket hos oss som en bekreftelse på når den går fra oss.

Vi tar følgende forbehold

Varen kan være utsolgt.
Farger kan avvike fra virkeligheten.
Skrivefeil.
Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk.